2020. december 28., hétfő

DSLR rig váll támasz/stabilizátor (1 Ft, NMÁ) - Jelenlegi ára: 1 Ft

2016-ban még azt hittem, hogy belevágok a videókészítésbe... gyorsan vettem is egy ilyen válltámaszt. De nem vágtam bele. így nagyjából 0 km-es. Szóval most van egy ilyenem, amire nincs szükségem, így ha valaki tudja használni, az licitáljon.
Ha DSLR, vagy bármilyen kisebb (1-2 kg) kamerával/fényképezőgéppel készítesz videót, akkor az segít stabilizálni a képet azáltal, hogy 3 ponton (2 kéz + váll) támaszt meg. Nem csak vállon lehet használni, hanem kézből is, akkor is stabilabb, mint magát a gépet fogni. Kb. 1 kg, úgyhogy viszonylag könnyű.
Bővebb infó a használatról a képeken. (A képeken látható kínai uriember nem én vagyok)
Egyetlen apró sérülés van rajta (lásd közeli kép), már én is így kaptam. Ez a használatot nem befolyásolja.
A cucc a 13. kerületben van, nem kínában. Így aki nyeri a licitet, az akár azonnal el is viheti, vagy Foxpost automatába, házhozszállítással tudom küldeni.
Más szállítási opció nincs sajnos, így akinek a fenti szállítások nem megfelelőek, kérem, hogy ne is licitáljon.
Köszönöm

Jelenlegi ára: 1 Ft
Az aukció vége: 2020-12-28 21:45 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése