2020. június 29., hétfő

Nokia 500 független mobiltelefon - 2123 - Jelenlegi ára: 5 000 Ft

Eladó Nokia 500 telefon, ahogy a képeken látható.
Használt, tesztelt működőképes állapotban.
Csak a telefon + akku.
Tudnivalók:
1. A hirdetés tárgya a képen szereplő termék, úgy és csak annyi ami látható.
2. Magánszemély vagyok, garanciát mindössze arra tudok vállalni, hogy az adott termék az elküldés pillanatában
a fényképeknek és a leírásnak megfelel.
3. Amit működőképesnek hirdetek, az tesztelve van, és használatra alkalmas.
A próba a töltést, kártyafüggőséget, nyelvet, hívás indítást-fogadást, mikrofon-hangszóró működést, kamerát foglalja magába.
4. Amennyiben valami mégsem megfelelő, jelentkezz, bizonyára meg tudjuk oldani. Semleges vagy negatív visszajelzéssel a probléma nem lesz megoldva.
5. Az aukció végétől kezdődően 2 napon belül (regisztráció nélküli és nullás felhasználók 1(! ) órán belül) jelentkezz és tudasd, hogy hová és milyen módon szeretnéd megkapni.
6. A fizetésre 2 nap, ha hétvége belesik 4 nap áll rendelkezésre.
(Egyedi esetekben, amennyiben kéred, ettől eltérhetünk. )
7. Eladóként csak a vevő értékelése után értékelem az adásvételt, ezért megkérlek mihamarabb tedd ezt meg.
(Engem a Vatera ne zaklasson az elmaradt értékelések miatt. )
8. Szállításra kizárólag a postai (postán maradó ajánlott levél, MPL autómatába/postán maradó/házhoz csomag)
szolgáltatások elérhetőek az aktuális árakon.
9. Licitörlési kérelmekkel egyáltalán nem foglalkozom.
10. A hirdetett árak annyik, amennyiért nekem megéri eladni őket. Alkudozni több termék vásárlása esetén lehetséges.
11. Az eladó dolgaimat általában máshol is hirdetem, ha eladom, innen törlöm.
12. Bármelyik aukciómat bármikor átvariálom, lezárom-újraindítom, veszek ki belőle, rakok hozzá. stb.
13. Nekem ez csak hobbi, ezért úgy csinálom ahogy nekem tetszik. Én komolyan veszem, vedd te is.
Köszönöm, hogy megnézted, kérlek vess egy pillantást a többi termékemre is.

Jelenlegi ára: 5 000 Ft
Az aukció vége: 2020-06-29 23:24 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése