2017. december 3., vasárnap

KW88 okosóra eladó - Jelenlegi ára: 15 000 Ft

Pár sor a KW88 okosóra viszonylag alapos teszteléséről.
Elsősorban leírom, hogy egy alig látható karcféleség van a kijelzőn, amit a gyári védőfólia (megvan, az óra dobozával együtt) eltakar szerintem felhelyezéskor, de nem teszem rá, senkit nem akarok becsapni. Azért írom le, mert a fényképen nem lehet látni sem.
A csomagolásról nem áll szándékomban novellát írni, arra ott vannak a hivatásos tesztelők, akik képesek erről a témáról kisebb novellákat kreálni. Igényes sötét színű doboz, benne az óra, csavarhúzó a nano SIM betételhez, egy védőfólia, továbbá a töltőkábel.
Mindent összegezve, egy roppant látványos megjelenésű óra, Amoled kijelzővel ugyebár. Az óraszíj legjobb tudásom szerint nem cserélhető, ebbe van az antenna integrálva.
Gyakorlatilag egy Androidos okostelefonnak tekinthető, én nem igazán tudtam a telefonommal összehozni azon célból, hogy üzeneteket, hívásokat intézzek rajta. A telefon felismeri, hiba nincs, de a gyári program még nem igazán tökéletes. (Sinwear)
Gyakorlatilag egy telefonról van szó, próbálgatás során feltettem rá a BtNotification programot, azzal simán össze tudtam okosórával hozni, mondom, mint ha egy telefon lenne, de azért az már hülyén mutatna, hogy két órával mászkálnék. : )
Bevallom töredelmesen, elsősorban az okosórákat leginkább azért szeretem, mert tudom a számlapokat cserélgetni, mindig a hangulatomhoz és a pillanatnyi elmebajomhoz igazítva.
Tudása a méreteihez képest elfogadható, fontosabb paraméterei:
Kijelző: 1. 39 coll Amoled
CPU: MTK6580 Quad Core 1. 39GHz
Rendszer: Android 5. 1
RAM+ROM: 512MB + 4GB
Bluetooth: V4. 0
Kamera: 2. 0MP (Nem ezzel fog az ember jelentősebb kiállításokra fotózni)
SIM: Nano SIM
Egyebek: GPS, WiFi, hangrögzítő, lépésszámláló, pulzusmérő, satöbbi.
Akkumulátor: 400 mAh
Hálózat:
GSM: 850/900/1800/1900MHz
WCDMA: 850/2100MHz
Szubjektív dolgok:
Mint fentebb említettem, a kijelző nagyon szép, bár erős napfényben célszerű egy fehér számlapot használni. A betekintési szög jó, oldalról nézve is jól látható a kép, bár én - valamilyen megmagyarázhatatlan okból - leginkább szemből szoktam nézegetni. A fényerő három fokozatban állítható alapból, de jelenleg a Closkskin progammal fut, hogy a használható számlapok köre bővüljön, itt négy fokozat áll rendelkezésre. Telefonként kipróbáltam, jól használható, bár a másik oldalon kissé visszhangosnak találták, de ez érthető a kihangosítás, valamint a mikrofon közelsége miatt. Feltételezem, hogy egy BT fülessel másképpen viselkedik.
A Play áruház természetesen alapból elérhető, onnan próba jelleggel feltelepítettem a Nova launchert, simán működik, bár az élő háttérképekkel nem boldogultam, viszont van olyan, amit ha feltelepítek, tudom futtatni az óra alap rendszerében teljes értékű számlapként, beleértve a színek állíthatóságát. (Analog Clock Live Wallpaper7).
A legutolsó rendszerfrissítés óta az alap számlapok (nem nagyon jöttek be nekem, nem azért mert nem szépek, csak az én igényem más) egy roppant látványos animálttal bővültek (ezt futtatom, ha éppen azt akarom, hogy hamarabb megcsodálják az órát a kezemen : ) ), továbbá a számlapok kiválasztásánál lehetővé vált az újabb számlapok (kb. 30 darab) letöltése, ezek köre remélem, bővülni fog.
Lépésszámlálót és pulzusmérőt nem részletezem, hidegen hagy a téma. A mozgásérzékelő benne van, tehát beállítható, hogy ha óramegnéző mozdulatot teszek, akkor bekapcsoljon a kijelző. Ezt a funkciót minden óránál ki szoktam kapcsolni, lévén, hogy az üzemidőt feleslegesen csökkenti.
GPS, Google térkép alkalmazás a szokásos, hamar jelet talál. Navigáció tehető rá, egy hárombetűset kipróbáltam, de a használhatóság jegyében át kell váltani a szögletes kijelzőre, tiszta hangyamozi.
MP4 formátumú videókat lejátssza, ha valakinek erre van igénye, nézheti nagyítóval.
Tesztelés miatt napi szinten használtam, természetesen kímélve minden rossztól. Az üzemidő nem túl vastag, készenlétben másfél napot ha kibír, amennyiben sűrűn nézegetem az időt, meg babrálom, ez lerövidül értelemszerűen. Telefonként éppen csak kipróbáltam, erre vonatkozó üzemidőt nem tudok felelősséggel kijelenteni. Gyakorlatilag esténként fel szoktam tölteni, illetve néha hagyom kikapcsolásig merülni. Fontos tudni, hogy az alap rendszerrel 17% töltöttségnél átvált egy visszafogott üzemmódra, digitális számlap lesz, a legfontosabb infókkal.
Pozitívumnak tekinthető, hogy az ébresztő kikapcsolt állapotban is működik, ami legjobb tudomásom szerint sok Androidos telefonra nem jellemző.
A töltőkábel mágneses, aránylag erős is. (Az X10 esetében - bár hasonló megoldású - erősen kell figyelnem, nehogy elmozduljon)
Adatátvitel: A töltőkábellel számítógépre kötve, illetve a bluetooth bekapcsolásával más telefonról is jöhetnek az adatok. Böngészője használható, a kerek kijelző és a kis méret (négyzetes módban) mazochisták számára kifejezetten élvezetessé teszi. A billentyűzet sem igazán azoknak való, akik XXL méretű kesztyűt hordanak télen, ennek ellenére aránylag kezelhető, ha megszokta valaki.
Mielőtt unalmassá válok, zárom is a leírást amennyiben valakinek valamilyen kérdése támad, természetesen szívesen válaszolok, amennyiben tudok.

Jelenlegi ára: 15 000 Ft
Az aukció vége: 2017-12-17 20:44 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése